رییس دانشگاه پیام نور استان یزد میزان اعتبار طرح های پیشنهادی را بیش از 340 میلیارد ریال اعلام کرد


به گزارش  واحد دریافت خبر یزدفردا :رییس دانشگاه پیام نور استان یزد از پیشنهاد اجرای 64پروژه عمرانی در این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

دکتر کلانتری در جمع روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان یزد میزان اعتبار طرح های پیشنهادی را بیش از 340 میلیارد ریال اعلام و اظهار امیدواری کرد: این پروژه های پیشنهادی به 70 طرح افزایش یابد.

وی پیگیری/ تلاش و همکاری مراکز و واحدها را در اجرای بهتر طرحهای عمرانی دانشگاه پیام نور استان ضروری دانست و افزود: با پیگیری و تلاش اجرای مراکز و واحدهای عمرانی تسریع و محقق گردد.
رییس دانشگاه پیام نور استان یزد نظارت/ بازرسی و بررسی پیشرفت کار را لازمه توسعه بیش از پیش طرح های عمرانی این دانشگاه اعلام کرد.

مسئول امور عمرانی دانشگاه پیام نور استان هم در این نشست آماده سازی بستر مناسب برای مسائل آموزشی را ضروری خواند و گفت: رعایت قوانین/ مقررات و آیین نامه های نظارتی در اجرای طرح های عمرانی بسیار ضروری است.

طالبی اجرای دستور العمل های بخشنامه های عمرانی را لازمه توسعه عمرانی دانشگاه عنوان و خاطر نشان کرد: حضور بیش از پیش و دقیق ناظران عمرانی برای اجرای پروژه های باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح های امانی در اولویت قرار دارد بر هماهنگی و همکاری برای اجرای این طرح ها تأکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا